Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Tomislav Nikolić: Obećavam pobedu na izborima

Komentari (41) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 05 februar 2011 15:08
Stanimir Trifunović
Ni rečju Kosmet!
Preporuke:
0
0
2 subota, 05 februar 2011 15:33
Krcko
Ljudi, ne znam zašto, ali kad vidim ove, Tadić mi odmah postane draži.
Preporuke:
0
0
3 subota, 05 februar 2011 15:43
Dorotej
Miting opozicije za koji vlast obezbeđuje prevoz. Ma nemoj! Naravno da nije bilo incidenata, oni su uvek izbijali samo kad je to odgovaralo vlastima.
Preporuke:
0
0
4 subota, 05 februar 2011 15:49
nataša @ Stanimir Trifunović
O Kosmetu ni reči, ali ni o Srbiji, samo vlast.
Preporuke:
0
0
5 subota, 05 februar 2011 16:14
@Krcko
Pa to je i bio smisao mitinga, da vidimo da su ovi bez alternative, da su svi drugi jos gori. Ako je neko lud i glup da poveruje u njihovu zlocinacku izmisljotinu da ova beda od zivota i drzave nema alternativu. Iznenadice se kad im se ukaze...
Preporuke:
0
0
6 subota, 05 februar 2011 16:17
Milka
Nista od milion mitingasa, propadose tadicevi talibani Tama i Vucko.
Preporuke:
0
0
7 subota, 05 februar 2011 16:39
nista novo u srb
bez promena,ili sa malim promenama u oranizaciji drzave dolaskom nove vlasti.
Preporuke:
0
0
8 subota, 05 februar 2011 16:52
Stanimir Trifunović
Za Nataša

Termin Srija je u različitim kontekstima upotrebljen, dakle ne jednostavno izrečen,već upotrebljen više puta, ali KOSMET niti jednom.
Na žalost, osim što nije ni pomenut, aspekt politike koji se odnosi na državnu celovitost, kritički stav prema svim Rezolucijama koje je aktuelna vlast usvojila,kao i Statut Vojvodine, naravno i EULEKS i policijski sposrazum o granicama sa Kosmetom,dakle taj aspekt političke stavrnosti nije ni u obrisima naznačen.
Razumem, svakako, ekonomske prilike u zemlji i višedimenzionalne egzistencijalne probleme Naroda, saučestvujem u svemu, ali se gnušam tako poniznog ignorisanja pitanja koja se tiču države i nacije što takođe predstavlja aksiom bavljenja politikom svake vlasti.
Preporuke:
0
0
9 subota, 05 februar 2011 16:58
Ružičasti panter
Šta će im plakate na engleskom? U stvari znam.
Preporuke:
0
0
10 subota, 05 februar 2011 17:05
Smiljanski
Ne spomuneše,ni Kosmet,ni Muamera,ni Pajtića?
Preporuke:
0
0
11 subota, 05 februar 2011 17:09
Gojko
Bio sam na mitingu.

Dobro je organizovan, bilo je mnogo ljudi.

Upalo mi je u oči da nije bilo stranačkih zastava, skoro isključivo su bile srpske zastave, i iz nekog razloga kineske (bilo ih je desetak).

Vlast se očigledno uplašila širih protesta, pa su sinoć postigli dogovor sa sindikatom prosvete. Ujedno su režimski mediji i tabloidi juče pokušali da dezavuišu miting pričama o savezu DS-SNS. Čuo sam i priče da "navijači spremaju nerede", sve su pokušali da odvrate ljude od proteste.

Zašto?

Zato što Koštunica koji ništa ne radi i ovo malo SRS-a što samo pričaju su prava opozicija, mislim taman su po meri Tadića.

Narod očajno živi, a DSS i SRS samo ćute, plaše se valjda izbora, kao i Tadić.
Preporuke:
0
0
12 subota, 05 februar 2011 17:19
Perla
Interesantni komentari... Ma ko da su Toma i Vučić, ako skinu makar G 17, pa hvala im. Nema potrebe da ih vredjamo kometarima. Ovde niko nije naivan, ali nije i blesav. Ko god da je u vlasti, makar i sa naprednjacima u tajnosti, on postaje svestan da je ćutanje naroda odraz neopevanog nezadovoljstva. I nešto će se menjati, uopšte ne sumnjam... Svi u vlasti i u opoziciji znaju da su nam dozlogrdeli. Ovo je samo bio probni balon, čini mi se. Ali, mnogo više ljudi je bilo u protestu, nego što je bilo na mitingu.
Preporuke:
0
0
13 subota, 05 februar 2011 17:20
Petrushin
Kada li ce Nikolic da obeca da ce se povuci iz politickog zivota, ukoliko tu opjevanu "obecanu pobedu" ne ostvari?

On OBECAVA?!
Preporuke:
0
0
14 subota, 05 februar 2011 17:59
Maja
Ljudi pa oni su se uplasili da ce biti proterani, pa onda salju opoziciju da daje lazna obecanja ne bi li dobili jos malo na vremenu...
Preporuke:
0
0
15 subota, 05 februar 2011 18:35
Milena Matić
On (TN) može da obećava svašta, da se zaklinje i kune...međutim, ni on ne zna koliko će dobiti glasova, kad oduzmete sve sendviče koje deli ljudima u autobusima: pa i ti što su pojeli sendvič, nije zagarantovan njihov glas!
On misli da su lobotomisani građani spremni da zaokruže njegovo ime na listiću, a ja verujem da se vara...paradigma su mi šećerane i paori u Bačkoj, nisu se "primili" na laž i prevaru, jer se naš paor (seljak, poljoprivrednik) nikada ne prevari dvaput na istu priču!

P.S. hoću da verujem
Preporuke:
0
0
16 subota, 05 februar 2011 18:49
remmiz
@ Gojko

Da li ste primjetili da je meeting najavljen kao okupljanje nezadovoljnih gradjana a da su vam podmetnuli sledece poruke:

Narod je dobio novog vodju-Tomislava Nikolica (Velja Ilic)

Tomislav Nikolic predsjednik,Aleksandar Vucic premijer (J. Tabakovic) itd..

Posto ste vec bili na meeting-u vi ste u stvarnosti od nezadovoljnih gradjana pretopljeni u SNS orudje.Dakle taj stepenik ste prekoracili u neznanju a zaduzivanje zastava vam sleduje na narednom meeting-u.
Preporuke:
0
0
17 subota, 05 februar 2011 19:10
Blagoje
Ma nemoj, Toma oseća.

Današnja opozicija je nalik onoj iz 90-tih. Bezidejna, nemoćna, tumara ko po magli, a što je i najgore, bez pravog lidera kome će narod verovati. Vraga bi Kiza Đinđić uspeo da obori Miloševića na izborima da nije bilo Koštunice da podmetne leđa. Narod u velikoj većini je tog Đinđića mrzeo jer su ljudi bili svesni da je on strani plaćenik i u dovoljnoj meri razumni da mu ne daju glasove. Današnji opozicionari doduše imaju malo više šansi jer Tadića i Cvetkovića ljudi prosto ne vole, Miloševića je imao ko da voli i da strastveno podržava, ali ja stvarno ne vidim nikog ko bi bio normalan da podržava Borisa Tadića u smislu nekakvog vođe kao što je bio Sloba. I nažalost, u tome vidim jedinu šansu Tome Nikolića. Kada bi oni izbacili nekog novog, pomeli bi Tadića i demokrate sa političke scene bez ikakvih problema. Bolje bi im bilo da misle o tome umesto što vade Milanku Karić iz naftalina i lupetaju o sedenju na stiroporu.
Preporuke:
0
0
18 subota, 05 februar 2011 19:50
Nn
Nesposobna je ova ekipa da uradi bilo šta korisno za narod i državu. Radi se zastupanju ličnih interesa i zaštiti ”stečenog” bogastva na sumnjiv način. Najgori od svih njih je Tomislav Nikolić, koji je dokazao da u Srbiji sa malo rada može puno bogastva da se stekne. Kada ih pogledam zajedno sa Tadićem, shvatam koliki je lider bio Slobodan Milošević. Nekada sam bio njegov veliki protivnik, ali sada vidim da sam napravio veliku grešku.
Preporuke:
0
0
19 subota, 05 februar 2011 20:26
@Blagoje
Taj "neko nov koga bi oni izbacili" bi samo podmetnuo leđa za Nikolića kao što je Koštunica za Đinđića. A Nikolić je Đinđić plus Tadić na kvadrat. Rešenje je da neko sam sebe izbaci - ali će to ići malo teže.
Preporuke:
0
0
20 subota, 05 februar 2011 21:16
Petar Izgnanik
Energije nema jer ovi NEMAJU LEGITIMITET. Ni meni ne ulivaju neko poverenje i optimizam, jer ne vidim nikakvu razliku izmedju toga da me "kraduckaju" neki Velje Ilica ili ovaj mladjani ortoped sada. ISTO je to, i to je nasa najveca tragedija.

Ima ta opozicija vlast u masi opstina i sta nam je pokazala? Da li se tamo ponasaju manje reketaski nego ovi drugi? Svugde ista prica kao sa Dulicevim racunarima i sajtom "ocistimo Srbiju" za koji je neko dobio 26.000 evra, a vredi 500. Ko u ovoj zemlji ima bilo kakvu vlast, istog trenutka je koristi za najbezobzirniji reket i otimacinu, i TO je nas problem, a ne to da li je taj koji nas potkrada zut, crn, crven, ili plav.
Preporuke:
0
0
21 subota, 05 februar 2011 22:03
Petar I
I DEO
Zbog totalne nebrige vlade Srbije o Srbima u Hrvatskoj dolazi do nestajanja našeg naroda iz ove zemlje prvog suseda .Točno mladi Srbi se redom u Hrvatskoj izjašnjavaju Hrvatima i ne samo to nego i katolicima , oni koji se još malo bore kažu da ne vjeruju u Boga samo da bi zaštitili sebe i da nebi morali stati na katoličku stranu . Pritisak je strašan od državnih institucija , vrtića , škola , policije preko prijatelja i prijateljica svi vrše pritisak i mladi čovjek jednostavno pukne ili popusti i počinje se sramiti svojih roditelja svojeg imena i prezimena . Pa brže bolje u katoličku crkvu na pokrštavanje a poslije toga od istih tih bivših Srba najveće pljuvanje po svojima kako bi se dodvorili prijateljima tužno i jadno a SRBIJA ŠUTI .Srbi u Hrvatskoj i Krajini žive bez vode , ceste i struje u 21 veku.
Preporuke:
0
0
22 subota, 05 februar 2011 22:07
Petar I
II deo Srbi su u Hrvatskoj bili konstitutivni narod i imali su pravo na razdruživanje i proglašenje svoje države baš kao i Hrvati , sve ostalo su laži.Hrvatska je pobjedila u ratu uz pomoć Nemačke ali najviše služeći se Gebelsovom propagandom. A to je ako više puta ponavljate laž ona u svjetu postaje istina i to im je odlično uspelo. Napravili su najgori zločin posle II svetskog rata i genocid nad Srpskim narodom , što su radili pod Pavelićem i u II svetskom ratu. Uništili su Republiku Srpsku Krajinu koja je bila proglašena voljom njezinog naroda koji je bio konstitutivni narod znači imao je pravo da se osamostali baš kao i hrvatski narod. Kod nas u srpskoj politici se o tome uredno šuti i prešućuje misleći se dodvoriti Hrvatskoj i svetu ne mi tako samo padamo još niže i od stvarne žrtve ( protjerivanje 280 000 Srba i oko 150 ooo Jugoslovena od njih oko 80 % Srbi i genocid nad onima koji su ostali zabilježio kamerama UNPROFOR ) mi šutnjom postajemo agresori.
Preporuke:
0
0
23 subota, 05 februar 2011 22:08
Iskrenko
Kada je bio radikal Toma Nikolić je govorio da je nemoguća saradnja sa tadašnjim ,,narodnjacima,, jer je Velimiru Iliću mesto u zatvoru.Aleksandar Vučić je za Bogoljuba Karića govorio da je najveći lopov u Srbiji,a za Borislava Pelevića da je serijski ubica. Toma i Vučić se ničeg ne stide,pa ni toga da manipulišu nezadovoljstvom napaćenog naroda,a da u praksi rade protiv njega.Kako Tomu nije sramota da izjednačava Tadića i Koštunicu,pa to je kruna njegovog cinizma.Samo da nam još kaže da nas je zapad opravdano bombardovao,kao što nas ubedjuje da ne možemo opstati bez ulaska u EU,a i ptice na grani znaju kako je Rumunima i Bugarima tamo.Toliko dobro da njih 70 procenata žali za Živkovim i Čaušeskuom.
Njihovi novi evropski prijatelji izmedju ostalog traže i glavu Ratka Mladića.Da li je i dalje Vučićeva kuća sigurno mesto za generala jer on je to u skupštini obećao???
Preporuke:
0
0
24 subota, 05 februar 2011 22:09
Petar I
III deo .Da ne govorimo da je Baranja samo dio Vojvodine koju je Josip Tito Broz oteo od Srbije za svoje Hrvate kao i Međumurje što je oteo Mađarima a Istru i Dalmaciju Italijanima .Deo Srpskog Banata poklonio Rumunjima. Sve nade polažem u Savu Štrpca i njegovo zalaganje za Krajinu. Srpski narod nikada se ne smije pomiriti s činjenicom da Krajina ne postoji. Postojala je na oko 35 % teritorije današnje Hrvatske sve su to bili srpski etnički prostori i mi se za njih moramo boriti makar čekali 900 godina kao Hrvati svoju državu ali kad tad izboriti se moramo i na naš teritorij vratiti naše stanovništvo .
Danas Hrvati vode narod od oko 4 miliona stanovnika i rađaju 46.000 beba s tendencijom prema 50.000 .Hrvata se sada rađa samo 7.000 godišnje manje nego što ih umire a Srba oko 35.000 pa dobro razmislite o posljedicama .Dok naš narod s manjinama koji je skoro duplo veći daje tek oko 68.000 od toga 56.400 beba Srba s daljnjom tendencijom pada .
Preporuke:
0
0
25 subota, 05 februar 2011 22:10
Petar I
IV deo Tako da ako ovako nastavimo izjednačit ćemo se s brojem rođenih Hrvata . A to će biti kraj mita o najvećem narodu bivše Jugoslavije . Mesto Srba koji se ne žele rađati preuzet će vitalniji narodi Hrvati ili Albanci .Našem narodu treba velika biološka obnova i jedino tako možemo mirnim putem vratiti sve Srpske krajeve Srpskom narodu. Ali taj narod mora biološki ojačati na oko 10.000.000 srba i tada će procvijetati sada uništena Republika Srpska Krajina, Republika Srpska, Srpska Crna Gora, Kosovo , i stara Južna Srbija ( Makedonija ) Nastavimo li mi Srbi sa nerađanjem neće nam trebati niti Beogradski pašaluk , nego ćemo da živimo u Velikoj Albaniji sa glavnim gradom Beogradom. Europska unija i Amerika centar sotonizma na sve načine želi uništiti srpski narod nesmemo to dozvoliti.Ući u savez sa Rusijom jedini je garant da će srpski narod preživeti. Najbolji Srbin kojeg sada imamo je Dodik drugo su sve nesrbi, petokolonaši i vazali zapada . Srpski se narod treba pokazati zrelim ,
Preporuke:
0
0
26 subota, 05 februar 2011 22:13
Petar I
V deo Srpski se narod treba pokazati zrelim , ljubavlju i potomstvom osigurati našu Republiku Srpsku , Srbiju, Vojvodinu , Srpsku Crnu Goru i staru Srbiju ( Makedonija ) kao trajnu državu Srpskog naroda.Srpski narod mora naučiti lekciju od šiftara “ čije su ovce onoga je i livada “ niskim natalitetom jedincima i sa dvoje dece gubimo teritoriju za teritorijom i to će se nastaviti. U Hrvatskoj delom zbog proterivanja ali puno većim delom zbog izumiranja izgubljen je srpski teritorij i ljudstvo. Nekada su Srbi bili 30 % hrvatske. To piše u hrvatskim novinama Gospodarski list a danas ? Samo hrpa nemoćnih bakica i dekica bez potomstva. Kosovo smo isto tako izgubili kao i Makedoniju. U Crnoj Gori Srbi prizovite se pameti i svaki par minimalno petero dece i nedajte se. Republika Srpska će kao i Kosovo i Hrvatska biti izgubljena baš zbog velike površine a premalog broja Srba. BH federacija na istoj površini godišnje ima oko 25.000 beba a Srpska od 10.000 do 11.000 i sve je jasno .
Preporuke:
0
0
27 subota, 05 februar 2011 22:15
Petar I
VI deo Da bi zadržali taj teritorij moramo imati minimalno beba kao i druga polovica države. U Vojvodini isto tako Srbi treba da puno više rađaju jer samo ako brojčano ojačaju Srbija može spriječiti secesiju Srpskog Vojvodstva.Ukratko Srbija mora ekonomski ojačati a najveći dio novca izdvajati za poboljšanje nataliteta , osnovati Srpski fond koji će voditi Srpska pravoslavna crkva , tražiti da u njega uplaćuje i naša dijaspora širom sveta .Pokrenuti veliku obnovu u Srbiji se godišnje treba rađati 100 000 beba u Srpskoj minimalno 20 000 . U Hrvatskoj treba tražiti povratak na plan Z-4 od međunarodne zajednice jer inače se Srbi nikad neće moći vratiti u svoje kuće i stanove .Preko crkve treba pomagati Srbe u Krajini naročito Podunavlje , Vukovar , Ilok, Beli Manastir i Osek .A u Dalmaciji na prostoru između Zadra i Šibenika pa prema granici s Bosnom . Kao i Albanci grupirati se i odrediti centar recimo Srbi iz Dalmacije ,Senja ,Zadra , Splita itd . pomalo grupirati u Šibenik
Preporuke:
0
0
28 subota, 05 februar 2011 22:17
Petar I
VII deo U BH federaciji uložiti sve napore i ojačati Drvar , Grahovo , Glamoč i veliki trud uložiti da bude Srpska većina u Bosanskom Petrovcu .Isto tako ojačati Brčko sa više mladih višečlanih porodica i ne dozvoliti presecanje Srpske na dva dela . Hercegovina izumire a gradimo veliki Bogomolje to je lepo ali treba nam narod , znači još jedan bitan kraj koji treba ojačati . U Srbiji treba ojačati Suboticu , Sentu , Kanjižu itd . i Rašku oblast u užoj Srbiji .Izbjeglice treba naseljavati tamo gdje nam nedostaje stanovništva a ne u mjestima u kojima su Srbi i tako preko 85 % .Znači ako si rodoljub, Srbin, Srpkinja prihvatite se ljubavi i natalitetom pobjedimo neprijatelje Srbije i Srpskog naroda .

Zahvaljujem se časopisu NSPM na razumevanju .
Preporuke:
0
0
29 subota, 05 februar 2011 22:25
Stane
Vreme za promene je nastupilo. Današnji miting SNS-a je simbolični znak da se iz priča o promenama kreće u akciju. Kako se god kome svidi, SNS sa svojim koalicionim partnerima, ma ko god to sve bio, jedina ima snagu da demokratski na izborima izvrši promenu i sruši sa vlasti DS sa koalicijom. Sem Tome i ekipe nema na srpskoj političkoj sceni organizovane političke snage da ovu promenu izvrši. To su pokazali i danas. Ko od ostalih stranaka ima kapacitete da organizuje ovakav miting, sa jasnom porukom i bez ekscesa? Možemo im zamerati ovo ili ono, realnost je da su oni buduća vlast ili kao druga mogućnost, ostanak ove vlasti bez alternative.
Treba ih kritikovati kada dođu na vlast, ali sada, sada im treba dati podršku da što pre dođu na vlast dok sadašnja ne učini nepopravljivu štetu u agoniji vladanja.
Mogu da razumem kritične komentare ali podršku dajem Gojku, koji je bio na mitingu i preneo svoje utiske. Kritizerstvom iz fotelja pokazujemo svoju nemoć i bojazan šta će promene doneti
Preporuke:
0
0
30 subota, 05 februar 2011 22:56
Bojan -Surbel-
@Stanimir Trifunović
Potpisujem svaku vašu reč poštovani!

Voleo bih da grešim ali posmatrajući ovu maskaradu bojim se da će Srbija i srpski narod bespovratno prokockati ovu Bogom datu priliku, pruženu vladanjem ove udvorničke i najnenarodskije vlasti ikad, da najzad i jednom za svagda odvoji žito od kukolja i ulije temelje jednoj zdravoj i slobodnoj srpskoj državi!
E, a posle sledi lagano odumiranje!
Preporuke:
0
0
31 subota, 05 februar 2011 23:38
Stanimir Trifunović
@Bojan-Surbel

Najmračnije je pred zoru.

PS. Dobro je što ponovo i sve češće "navraćate" na NSPM.
Preporuke:
0
0
32 subota, 05 februar 2011 23:41
strah
ovi na vlasti su klasicni svislinzi,a opozicija je jad i cemer. kada vidim ko je alternativa tadicu i ilicu, citaj toma i vucic, crno se pise srpskom narodu. pametni cute, nece da se mjesaju, dok kolaboracionisti i nesposobnjakovici krse i ono malo sto je ostalo od napacene srbije. kako posijemo tako cemo i poznjeti...da je 20 djindjica u jednom sazivu skupiti bilo bi nesto, ovako, kada jedan sam sjevne ubiju ga...
Preporuke:
0
0
33 subota, 05 februar 2011 23:55
Sofija
SVI!!! na smetlište istorije, od prvog do poslednjeg!

Koštunica, Tadić, Dinkić, Drašković, Nikolić, Vučić, Ilić, Šešelj, Dačić...dosta je bilo tiranije, nerada, nemara, krađe, nesposobnih, nekvalifikovanih i nesamosvesnih.

Novi ljudi su nam neophodni, inače nam se ne piše dobro.
Svi su se do sad pokazali nesposobnim.
Preporuke:
0
0
34 nedelja, 06 februar 2011 01:35
Milodan
Nenad Čanak je svojevremeno izjavio da je od dva zla izabrao ono manje a ja bih na to sada dodao da imamo dva podjednaka zla računajući tu i apstinente sa ovog "sabora" SRS o DSS. Pa ti sad' vidi Srbijo kakva ti je alternativa! Jednostavno, ne zna se šta je gore. Što bi naš narod rekao "od zla oca i od gore majke" nam je i vlast i opozicija.
Preporuke:
0
0
35 nedelja, 06 februar 2011 01:52
Bojan -Surbel-
@Stanimir Trifunović
Nemojte tako, pa meni je NSPM prvi u bookmarksu na listi sajtova ovoga tipa i iskreno i bez lažne hvale vaše kometarisanje i razmišljanje je potpuno analogno mom!Izvinjavam se što se na neki način šlepam ali eto neka to bude opravdanje za moje češće nejavljanje,ako je moguće!?
Sam Bog zna šta sam sve spreman da učinim za ovu Srbiju, najmanje da napišem komentar ali verujte ponekad se pitam čemu sve kad:
"Srbin je lud
Srbin je proklet
jednom ga ubiješ
on hoće opet!"
Ja nikada nisam prestao da "navraćam" ali ne komentarišem često, nekako slično, kao i onaj ČOVEK u Belanovici što ga danas "budući predsednik" onako "prirodno" upari sa "sadašnjim predsednikom" iz samo njemu znanih razloga, a i nama nekima jel!?
Preporuke:
0
0
36 nedelja, 06 februar 2011 10:06
Vide Daničić
1. I dalje mislim da SNS nije opoziciona stranka i da ovo nije bio opozicioni skup protiv vlasti. Narod se jeste skupio, očekujući promene kojima će se prekinuti bezizlaz u kojem se nalazimo, ali SNS neće doneti nikakve promene u Srbiji. Nikolićev govor je bio potpuno prazan. Ovo je bila prilika da čujemo barem dve-tri naznačajnije promene koje doneti njihov politički program, ali ne čusmo ništa. Čuli smo samo to da je sada na SNS red da dođe na vlast. Kakav je to red i ko ga je utvrdio? Slažem se samo u jednom sa Nikolićem: da je dosmanlijska vlast nedostojna i da je neophodna promena vlasti. Ali je u najmanju ruku naivna Nikolićeva pretnja da će, sedeći na stiroporu, naterati vlast da raspiše vanredne izbore. I da li su izbori u stvari uopšte spasonosno rešenje za Srbiju? Bilo ih je previše za poslednjih dvadeset godina i evo šta su nam doneli. Ko može i kako da natera DS, koja je "institucija" i putem koje se kontrolišu sve ćelije vlasti, uopšte da raspiše izbore ili da sprovede tzv. po
Preporuke:
0
0
37 nedelja, 06 februar 2011 10:43
Petar
Miting je pokazao da su Toma i Vučić ljudi zadatka. Miting je zapravo a m o r t i z o v a o gnev naroda, odložio i razvodnio tenzije. A u aprilu,stiropor. Osim vlasti ih ništa nezanima. Deluju premoreno i potrošeno. Posle 20 godina nisu još stigli sve da nam kažu. Na mitingu su preovlađivali trećepozivci. TV podrška državne televizije ogromna, ali i ih je pokazala u nemoći i nedoraslosti situaciji. Bez poruke, bez reči o Kosovu i ekonomskom programu.
Preporuke:
0
0
38 nedelja, 06 februar 2011 12:12
DHSS-ovac
Prisustvovao sam mitingu. Dobro je proslo, bez klasicne folklorne demagogije a la Mladic, Kosovo, Rusija sto samo govori o ozbiljnosti opcije koju nudi SNS.

Trenutno ne postoji ozbiljnija alternativa u opozicionom bloku SNS-u, DSS je na ivici cenzusa, radikali su na nivou statisticke greske, LDP je vec otvoren koalicioni partner DS-a sto je tuzno iako imaju najbolji politicki program.

Zato na sledecim izborima samo SNS jer to je i za vase dobro!
Preporuke:
0
0
39 nedelja, 06 februar 2011 13:59
@Sofija i Milodan
Zašto zaboraviste najgoreg - Čedu i LDP? Vama se baš žuri sa zvaničnom rasprodajom Srbije? A i osvežili ste redove menadžmentom sa Golog otoka. Samo se vi ne javljajte.
Preporuke:
0
0
40 nedelja, 06 februar 2011 14:21
Smiljanski
@Petar
Tačno je Petre sve što kažete,skoro da ste u pravu 100%.Činjenica je da imamo ogroman problem sa natalitetom,ali postoji tu još jedan problem.I sa ovako starim,i malobrojnim stanovništvom,mogli bi da imamo bolji život za Srbe,ali problem je u vaspitanju,i srpskom patriotzmu!Šta vredi što u srpskom vojvodstvu imamo skoro 80% Srba ,kad su upravo mnogi od njih zagovornici secesije?Šta nam vredi omladina kad podržava,LDP,i gleda B92.Ne vrede ni stariji,jer su oni Jugosloveni!
Jedino što možemo je da,ovako komentarišemo, i ličnim delovanjem ništo promenimo???Treba što više pisati o stvarimo koje ste naveli,jer mnogi neznaju,a neki su zaboravili!I molim vas,kad već ovako "lepo" pišete,onda to radite na srpskoj ćirilici,i srpskom jeziku!
Preporuke:
0
0
41 nedelja, 06 februar 2011 16:58
Ceca Lazinica
ZA PETRA Ne znam odakle ste i kakve ideje imate ali ne provocirajte.OSIJEK je bio i ostao OSIJEK.To što nam Hrvati grafitima po zgradama Divaltove ulice poručuju OSIJEK NIKADA NEĆE BITI OSEK je čista nebuloza i njihovo ispiranje mozga kako su Srbi ćetnici.Pa zar si ćetnik ako ideš u pravoslavnu crkvu ili ako postoji samo jedna srpska partija pa si njen simpatizer.Pa da trebali smo svi u HDZ pa još i da kažemo da smo pravoslavni Hrvati.A što se tiče tog nataliteta kojeg toliko spominjete mladim roditeljima prvo treba osigurati ekonomski opstanak i razvoj pa tek onda mogu razmišljati o povećenju nataliteta.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner